Behandeling Strakkere huid met HIFU

Wil je een strakkere en jongere huid zonder injecties of chirurgie? Dan is HIFU voor jou de oplossing. Met deze innovatieve methode voor huidverstrakking en huidlifting stimuleren we de natuurlijke aanmaak van collageen en elastine, zodat jouw huid weer steviger en frisser oogt.

  • Geen chirurgie
  • Geen injecties
  • Direct door met je dag
  • Professionele apparatuur
Afspraak maken

Hoe werkt HIFU?

High Intensity Focused Ultrasound (HIFU) is een bewezen technologie die diep in de huidlagen werkt zonder de huid te beschadigen.

De HIFU behandeling werkt met geconcentreerde ultrasone geluidsgolven die diep in de huidlagen doordringen. Deze stimuleren de huid om nieuw collageen aan te maken. Dit proces zorgt voor een stevigere huid en een natuurlijke lift.

1

Gratis intake & huidanalyse

Tijdens de intake bespreken we jouw huidtype, wensen en doelen. Zo stemmen we de behandeling volledig op jou af.

2

Gerichte ultrasone energie

Geconcentreerde geluidsgolven dringen diep in de huidlagen door en verhitten het bindweefsel op de exacte diepte.

3

Collageen aanmaak gestimuleerd

De warmte activeert het lichaam om nieuw collageen en elastine aan te maken — de bouwstenen van een stevige huid.

4

Zichtbaar resultaat na 2–3 maanden

De huid wordt geleidelijk strakker en frisser. Optimaal resultaat na 2–3 maanden, met effect tot wel 12 maanden.

Waarom kiezen voor HIFU?

Een veilige, effectieve en comfortabele behandeling met langdurig resultaat, zonder de risico’s van een ingreep.

1

Geen injecties of chirurgie

HIFU werkt volledig non-invasief. Geen naalden, geen snijden, geen risico op littekens.

2

Geen hersteltijd

Na de behandeling ga je direct door met je dag. Geen roodheid, geen zwelling die je thuis houdt.

3

Tot 12 maanden resultaat

Eén behandeling geeft je tot een jaar lang een strakkere, jongere huid. Optimaal effect na 2–3 maanden.

4

Natuurlijk resultaat

Jouw eigen lichaam maakt het collageen aan. Het resultaat ziet er volledig natuurlijk uit — geen “gedaan” uiterlijk.

5

Professionele apparatuur

Wij werken uitsluitend met gecertificeerde, medisch-grade HIFU-apparatuur voor maximale veiligheid en effectiviteit.

De FAQ over HIFU

Doet een HIFU behandeling pijn?

Je kunt een licht tintelend gevoel ervaren, maar het is goed te verdragen.

Hoe lang duurt het voordat ik resultaat zie?

Vaak is één behandeling voldoende om resultaat te zien. Afhankelijk van je huidconditie en je leeftijd kan een vervolgbehandeling na 3 tot 6 maanden geadviseerd worden. Na 6-8 weken merk je duidelijk verschil. Het effect bouwt zich verder op in de maanden daarna.

Is een HIFU-behandeling veilig?

Ja. HIFU is een veilige en bewezen methode die wereldwijd wordt toegepast. De ultrasound-energie werkt diep in de huid zonder schade aan het huidoppervlak.

Wat kost een HIFU behandeling eigenlijk?

De kosten voor een behandeling zijn afhankelijk van de zone die behandeld moet worden. De prijzen voor vrouwen en mannen zijn wel gelijk.

De prijzen van onze behandeling kun je hier vinden:

Naar prijslijst

Ben je benieuwd wat wij voor jou kunnen doen?

Bel of mail ons voor meer informatie, of vul eenvoudig het intakeformulier online in.
Bij het plannen van je eerste afspraak in ons boekingssysteem kies je voor ‘intake’. Je ontvangt dan een intakeformulier per e-mail dat je vooraf kunt invullen.

Direct afspraak plannen

Wat zeggen onze klanten

5.0
Gebaseerd op 97 beoordelingen
powered by Google
Marieke P. profielfoto
Marieke P.
17:33 17 Mar 26
Behalve een ontzettend leuke vrouw is Linda ook heel professioneel en is ze erg goed in haar werk. Behandelingen zijn goed te doen en resultaat is goed. Echt een aanrader
Hana R. profielfoto
Hana R.
14:00 17 Mar 26
Na een lange zoektocht waar ik het beste voor een laserontharing terecht kan, kwam ik bij Linda. En ik was meteen heel tevreden. De behandeling zelf is niet helemaal gevoelloos maar Linda praat je gewoon doorheen en als het echt niet gaat probeert ze altijd wat eraan doen. Eigenlijk al na 3 behandelingen was ik ook erg tevreden over het resultaat. Ik merkte snel dat de haartjes minder worden en ze begonnen lichter en zwakker worden. Nu heb ik 6 behandelingen gehad en nu komt bijna niks meer terug. Dus erg tevreden!
Karin S. profielfoto
Karin S.
07:46 12 Mar 26
Wauw, wat een mooie locatie! Linda heeft passie voor haar vak en oog voor details. Dat zag je al op het oude adres waar ze haar bedrijf had. Nu op het nieuwe adres is alles nog meer tot in de puntjes uitgedacht en uitgewerkt. 2 x per jaar kom ik voor het bijhouden van het laseren. Het zou misschien 1 x per jaar kunnen, maar dan zitten er naar mijn wens net iets teveel haren (maar evengoed Ben zo blij met het resultaat. Het kost wat, maar is het meer dan waard. Linda is overigens zeer scherp geprijsd ivm overige schoonheidsspecialisten. Al twijfel je en je kan het financieel missen dan zeg is doen!
laura K. profielfoto
laura K.
15:47 27 Feb 26
Super lieve dame en heel goed resultaat! Ik ben heel tevreden!
Yvette Den H. profielfoto
Yvette Den H.
10:17 27 Jan 26
Ik ben nu voor de 6e keer bij Linda geweest.
En wat ga ik altijd met een goed gevoel weg. Het is net alsof je bij je vriendin op de koffie bent geweest.
Vriendelijkheid en bekwaamheid staat hoog in het vaandel.
Het fijnste is nog dat je enorm op je gemak wordt gesteld. Ik raad livandi aan iedereen aan.
Rema O. profielfoto
Rema O.
08:00 11 Sep 25
nadia A. profielfoto
nadia A.
07:13 06 Sep 25
Voor het eerst bij Linda geweest in Alkmaar. Linda luistert naar je en houdt goed rekening met je huid en wat het nodig heeft.
Nathalie profielfoto
Nathalie
14:48 31 Jul 25
Lang nagedacht om te gaan laseren, uit eindelijk bij Linda terecht gekomen en wat ben ik daar blij mee! Je voelt je meteen thuis (had ik tenminste), maar werd er ook heel erg op me gemak gesteld!
Ook als je de eerste keer daar komt word alles rustig uitgelegd en word er rustig begonnen met de sessie (dus niet meteen standje 100), ervaar je pijn of iets word daar meteen ook wat mee gedaan! Maar ook de nabehandeling, je krijgt na het laseren iets verkoelends op je gezicht en word er gekeken na wat er bij je huid past voor de na verzorging! Ook de na verzorging voor thuis word duidelijk gezegd en is dan ook passend voor je huid!

Linda is gewoon erg professioneel, weet waar ze het over heeft maar dat niet alleen het is gewoon een top wijffie, lekker gezellig en met een vlotte babbel waardoor je je eigenlijk gewoon zo thuis voelt!

Kortom, hier gewoon gaan laseren dus!
Eline E. profielfoto
Eline E.
19:21 10 Jul 25
Super fijne en relaxte sfeer. Met prachtige resultaten. Professioneel en altijd gezellig bij je Linda!
Vera P. profielfoto
Vera P.
15:07 07 Jul 25
Fijne ruimte en vibe! Het laseren met de diode werkt goed en haargroei is sterk verminderd tot zo goed als weg. Ik ben tevreden!
Brenda De G. profielfoto
Brenda De G.
09:36 01 Jul 25
Lang getwijfeld toch gedaan!
En daar ben ik blij om!
Want het valt 1000% mee!
Geen pijn en na 8 keer al super resultaat!
En ook nog eens leuke meiden!
Dus niet twijfelen gewoon doen!
Suzan H. profielfoto
Suzan H.
18:54 05 Jun 25
Altijd weer fijn de volgende behandeling. Steeds minder haar en minder scheren. En het is altijd gezellig!!! Je voelt je echt op je gemak.
Tri T. profielfoto
Tri T.
13:59 25 Apr 25
Ik ben heel tevreden met mijn behandeling bij Livandi. De behandelaar stelt je echt gerust en kijk ook nergens van op. Ik zou zeggen boek een afspraak en ervaar het zelf!
Jimmy van den E. profielfoto
Jimmy van den E.
14:03 16 Apr 25
Je wordt hier zeer vriendelijk en goed behandeld. Tijdens de behandeling een leuk gesprek waardoor je zo klaar bent. Ze denken goed om je na de behandeling met een goede creme waardoor de huid snel hersteld!
Leonie T. profielfoto
Leonie T.
15:16 06 Mar 25
Ik ben hier al een aantal keer geweest. Wat ben ik sowieso blij met m’n keuze om mijn lichaam te laseren. Weg met die stoppeltjes en jeuk. Na de eerste behandeling merkte ik al verschil.
Scheren geeft geen irritatie meer en is zo gepiept. Nog een paar behandelingen en dan kom ik jaarlijks terug voor het onderhouden.
Linda is bovendien een toffe vrouw waar ik mij vlot op mijn gemak voelde.
Bedankt.
Floor V. profielfoto
Floor V.
15:34 12 Feb 25
Een bijzonder prettige ervaring!
Eigenaresse Linda neemt alle tijd om uitleg te geven en vragen te beantwoorden rondom het laseren. Hoe de behandeling eruit ziet en wat voor nazorg er bij komt kijken. Als je vooraf twijfelt of het laseren iets voor je is er de mogelijkheid voor een intakegesprek.
Bij deze zorg blijft het niet: de salon is netjes, stijlvol en hygiënisch. Er wordt professioneel gewerkt en de sfeer is heel persoonlijk. Linda is altijd in voor leuke, mooie of diepzinnige gesprekken. Daarnaast liegen de resultaten er ook niet om, de haargroei verminderd aanzienlijk na elke behandeling.
Kortom: Een absolute aanrader!!
Charissa L. profielfoto
Charissa L.
09:36 02 Mar 22
Super fijne behandeling gehad bij Livandi.
Bij aankomst keek ik mijn ogen uit. De ruimte is heel schoon en mooi aangekleed.

Als eerst zijn we onder het genot van een kopje koffie gestart met een intakegesprek. Samen een vragenlijst ingevuld, uitleg over de behandeling gekregen en de nazorg besproken. Hiervan heb ik ook een formulier mee gekregen zodat ik dit ook thuis na kan lezen.

Tijdens de behandeling heeft ze me overal doorheen gepraat en stapje voor stapje uitgelegd wat haar vervolgstappen waren. Ik heb een zeer gevoelige huid en daar wist ze erg goed op te anticiperen. Heel fijn was dat!

Als afsluiter een glaasje water in een champagne glas, très chique!

Ik ben erg benieuwd naar mijn resultaten en kijk uit naar mijn volgende behandeling.😍